40-ÅRS JUBILEUM

Inbjudan-40-ars

40-ÅRS JUBILEUM

Lördagen den 17 september kl. 16.30 i Linköping

Vi vill uppmärksamma att Bröstcancerföreningen Moa-Lina Östergötland fyller 40 år med en kväll för alla våra medlemmar. Kvällens evenemang bjuder föreningen på och vi hoppas på att så många som möjligt kan delta.

Föreningen tillkom för att stötta bröstcancerdrabbade genom att erbjuda gemenskap och möjlighet att dela erfarenheter. Idag är vårt motto att ge röst och tröst till bröstcancerdrabbade och vi bedriver även ett aktivt påverkansarbete kring bröstcancervården i regionen.

Plats: Vi träffas vid Nykvarnsbron i Linköping kl. 16.30 för en kort guidad tur vid slussområdet innan vi går till Matverkstan där kvällen inleds med mingel och välkomstbubbel. Därefter äter vi en trerätters middag. Spaderdam kommer stå för kvällens musikunderhållning.

Anmälan: Bindande anmälan senast 15 augusti till ostergotland@brostcancerforbundet.se Meddela oss ev. specialkost. Vi kommer ordna busstransport från Norrköping, Finspång (via Svärtinge), Vadstena och Motala. Om du vill åka med i bussen ange det vid anmälan. Vid avbokning senare än 24 timmar debiteras 200 kr.

Frågor kan ställas till: Charlotte Nydahl, 0733-249828 eller Kersti Haraldsson, 0708-425312.

Varmt välkomna önskar styrelsen i Bröstcancerföreningen Moa-Lina Östergötland

För utskrift i PDF