Sommarhälsning 2022

Vi vill börja med att tacka er alla för ert medlemskap i Moa-Lina och ber er att skriva in den 17 september i era kalendrar, Moa-Lina fyller 40 år i år.

summer

Hej alla medlemmar!

Vi vill börja med att tacka er alla för ert medlemskap i Moa-Lina och ber er att skriva in den 17 september i era kalendrar. Moa-Lina fyller 40 år i år och det kommer vi uppmärksamma med en tillställning i Linköping för alla våra medlemmar denna kväll. Följ länk >>.

Nu så här inför sommaren vill vi även passa på att informera om höstens aktiviteter.

Vattengympa kommer att genomföras i Motala, Linköping och Norrköping. Yoga startar fysiskt igen i Linköping. Vi försöker också få igång yogagrupper i både Motala och Norrköping. Är du intresserad av yoga i Norrköping respektive Motala mejla ostergotland@brostcancerforbundet.se För att få till en yogagrupp krävs minst 8 deltagare. Cirkelfys kommer att fortsätta digitalt.

Information om tider, plats och anmälan för alla aktiviteter kommer att skickas ut i början av augusti.

Förutom friskvårdsaktiviteterna fortsätter vi med promenader och caféträffar och troligtvis kommer vi ha någon form av medlemskväll under hösten samt aktivitet för Unga Moa-Linor.

Håll utkik på hemsidan https://ostergotland.brostcancerforbundet.se/ och vår Facebook Bröstcancerföreningen Moa-Lina.

Styrelsen önskar er alla en avkopplande och fin sommar!

För utskrift i PDF