Biljetter till Kolmårdens Djurpark

I samarbete med Willes El

Ulla-Karin Svensson

Lejon

Vi kommer att dela ut fyra biljetter var till Kolmårdens Djurpark till tre Moa-Linor. Ta med dig barn eller barnbarn på en härlig upplevelse i Kolmårdens Djurpark. Tack vare ett fantastiskt engagemang från Willes El i Norrköping kan vi erbjuda detta. De har sedan 2018 samlat in pengar till Moa-Lina genom att låta kundernas betalning för småprylar gå direkt till oss, sålt en lampa där försäljningspriset 299:- gått oavkortat till oss och uppmanat till upprundning av försäljningsbeloppet. Under oktober har de dessutom sålt Rosa Bandet produkter. Föregående års insamlade medel har gått till behövande medlem, nu satsar vi på detta. För många är det en stor utgift och ekonomin blir ansträngd i samband med sjukdom. Detta är ett sätt att ge fler möjlighet till lite guldkant i tillvaron. Skicka ett mail till ostergotland@brostcancerforbundet.se och anmäl ditt intresse senast den 19 juni och motivera varför just du ska få detta.

Willes El

willes-el-logo.jpg