Information från Rosa Varvet

Publicerad 20 september 2023

Lördag den 2/9 åkte ett härligt gäng med kvinnor till Göteborg och deltog i premiären av ”Rosa varvet”, ett samarbete mellan Bröstcancerförbundet och Göteborgsvarvet där 50 kronor per startplats går till förbundet. Ett varmt tack till alla som deltog!

Dagen bjöd på en trevlig bussresa, 5 km promenad eller löpning/joggning genom vacker miljö i Slottsskogen. Efter loppet hade vi gemensam picknick i området och njöt av fint sällskap, goda sallader och sol!

Det är så värdefullt och viktigt att få träffas och umgås under trevliga omständigheter!

Vi vill också rikta ett stort TACK till ICA Signalen i Ekholmen som sponsrat oss med mat under hela dagen! Det är svårt att med ord beskriva hur betydelsefullt det är för oss.